Meie klass suundus 19.mai hommikul Läti poole. Esimesena oli kavas külastada Valmiera Tunnete seiklusparki. Pargis veetsime paar tundi. Läbisime  raja, mille lemmikosaks oli  laskumine üle Koiva jõe. Viimast sai teha koguni 4 korda. Pärast seda sõitsime Rujiena jäätisevabrikusse, kus räägiti, kuidas jäätist valmistatakse. Loomulikult said kõik maitsta erinevaid jäätiseid, mida oli kokku 12. Ruijenas käisime ka erinevates poodides ja uudistasime Lätis müüdavaid tooteid. Lõuna paiku oli aeg Eestisse tagasi sõita. Eesti-Läti piiril vaatasime üle Balti keti mälestusmärgi ning seejärel sõitsime Karksi-Nuia, meie ööbimiskohta – Luuka Puhkemajja. Eestis käisime August Kitzbergi tubamuuseumis. Tagasi ööbimiskohta jõudes läksid need, kes tahtsid, lähedal asuvasse kooli ujulasse ujuma ning pärast ujumist grillisime kõik koos. Õhtu jätkus väljas jooksumängude ja muusikaga, mängisime ukakat ja kivikuju, meiega ühines isegi klassijuhataja. Järgmisel hommikul sõime kõik koos väljas hommikust ning siis suundusime Pärnu Terviseparadiisi, kus olime 3 tundi ning pärast seda algas sõit tagasi kodu poole. Terve reisi vältel rääkis geograafiaõpetaja Eve Raja huvitavaid fakte iga külastatud koha kohta, mis tegi reisi palju huvitamaks. Oli meeldejääv ja lõbus viimane reis 9.B-ga!