Eripedagoog |
---|
Eripedagoog korraldab koolis haridusliku erivajadusega õpilase õppe ja arengu toetamiseks vajalikku abi ja koostööd. Teeb koostööd erinevate tugispetsialistidega koolis (sotsiaalpedagoog, psühholoog, logopeed, abiõpetajad, õpiabiõpetajad) ja kooliväliselt (nõustamismeeskond, kohalik omavalitsus, erialaspetsialistid jt). Nõustab õpilasi, õpetajaid ja lapsevanemaid haridusliku erivajadusega õpilase õppe korraldamisel. |
Laura Jaguson (1.-5. klass)
Anita Aas (6.-9. klass)
Logopeed |
---|
Logopeedilise töö eesmärgid: Logopeedi töö eesmärgiks on toetada õpilase arengut, aidates kaasa kõne nende valdkondade arengule, mis on vajalikud õppekava omandamiseks koolis. Logopeed on toeks kirjutamisraskuste ületamisel, lugemisoskuse kujundamisel ja süvendamisel, jutustamisoskuse arendamisel ning sõnavara laiendamisel.Logopeedi tööülesanded: Logopeed uurib laste suulise ja kirjaliku kõne arengut ja selgitab välja logopeedilist abi vajavad õpilased. Logopeedilise abi tundides arendatakse õpilase kõnet ning lugemis- ja kirjutamisoskust. Vajadusel nõustab logopeed lapsevanemaid ja õpetajaid, teeb koostööd kooli tugisüsteemi spetsialistidega. |
Hannely Mikker (1.-5. klass)
Sotsiaalpedagoog |
---|
Sotsiaalpedagoog on õpilase, õpetajate ja lapsevanemate koostööpartner laste arengu ja heaolu toetamisel koolikeskkonnas.
Sotsiaalpedagoog:
|
Kai Kadarik (1.-5. klass)
Merilin Pudel (6.-9. klass)
Monica Künnapuu (5.U-9.U klass)
Psühholoog |
---|
Koolipsühholoog:
|
Merje Õun
Karjäärikoordinaator |
---|
Kooli karjäärikoordinaatori töö eesmärgiks on aidata kaasa õppurite oskuste ja teadmiste kujunemisele, mis võimaldaks :
|
Marje Kuslap