Oktoobrikuu viimasel nädalal tähistasime rahvusvahelist CodeWeek’i ehk koodinädalat. Sügisvaheajalt naastes proovisid õpilased programmeerimist – nii tehnoloogia abil kui ka ilma!
Kogu nädala vältel toimus tegevusi, mis avasid koodimaailma igas vanuses õppijatele.
- Inimroboti mäng CodyRoby, kus õpilased muutusid ise „robotiks“ ja liikusid mööda etteantud rada või vastavalt käsukaartidele. Tallinna tänava koolihoone fuajees oli selleks valmis meisterdatud 5×5 mänguplats.
- Bee-Bot äpis mõtlemismängud tahvelarvutites – harjutati loogilist mõtlemist, täpsust ja samm-sammulist planeerimist.
- Koodi järgi joonistamine ja värvimine – loovus ja täpsus käisid käsikäes. Kas kood võib muuta pilti? Jah, kui koodi lugemises toimub eksitus.
Eraldi kogemust pakkusid töötoad:
- „Robootika“ töötuba, kus 2.–4. klassi õpilased ehitasid ja programmeerisid roboteid.
- 4.–5. ja 8. klassi õpilastel oli võimalus osaleda „Scratchi mängutunnis“. Mitmed õpilased tegi oma esimese arvutimängu Scratchi keskkonnas.
Koodinädal näitas, et programmeerimine võib olla mänguline, loominguline, kuid vajab keskendumist ja ettemõtlemist.
