|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*TEHNOLOOGIA
|
Martin Kink
|
*KÄSITÖÖ JA
|
Virge Tambi
|
|
|
LIIKUMISÕPETUS
|
Merle Tammre
|
TVÕI
|
LIIKUMISÕPETUS
|
Kadi Tammoja
|
TVÕI
|
|
MATEMAATIKA
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
MATEMAATIKA
|
Mare Kütt
|
T123
|
|
INIMESEÕPETUS
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
ABIÕPETAJA
|
Aili Lillepuu
|
|
EESTI KEEL
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
LOGOPEEDILINE
|
Hannely Mikker
|
T106
|
|
*TEHNOLOOGIA
|
Martin Kink
|
*KÄSITÖÖ JA
|
Virge Tambi
|
|
|
ÕPIABI
|
Malle Kempi
|
T124
|
EESTI KEEL
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
|
MATEMAATIKA
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
MATEMAATIKA
|
Mare Kütt
|
T123
|
|
MUUSIKA
|
Merike Karton
|
T205
|
|
EESTI KEEL
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
ABIÕPETAJA
|
Marge Kruusimäg
|
|
MATEMAATIKA
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
MATEMAATIKA
|
Mare Kütt
|
T123
|
|
|
LOODUSÕPETUS
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
ABIÕPETAJA
|
Marge Kruusimäg
|
|
KIRJANDUS
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
ABIÕPETAJA
|
Aili Lillepuu
|
|
EESTI KEEL
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
EESTI KEEL
|
Anneli Martinso
|
T014
|
|
LOODUSÕPETUS
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
ABIÕPETAJA
|
Marge Kruusimäg
|
|
KIRJANDUS
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
ABIÕPETAJA
|
Marge Kruusimäg
|
|
|
LOODUSÕPETUS
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
|
KIRJANDUS
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
ABIÕPETAJA
|
Aili Lillepuu
|
|
ÕPIABI
|
Malle Kempi
|
T124
|
MATEMAATIKA
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
MATEMAATIKA
|
Mare Kütt
|
T123
|
|
KUNST
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
|
INGLISE KEEL
|
Karin Kuusik
|
T319
|
INGLISE KEEL
|
Epp Kruuse
|
T318
|
|
|
MATEMAATIKA
|
Katre Liivanurm
|
T315
|
MATEMAATIKA
|
Mare Kütt
|
T123
|
|
INGLISE KEEL
|
Karin Kuusik
|
T319
|
INGLISE KEEL
|
Epp Kruuse
|
T318
|
|
INGLISE KEEL
|
Karin Kuusik
|
T319
|
INGLISE KEEL
|
Epp Kruuse
|
T318
|
|
LIIKUMISÕPETUS
|
Merle Tammre
|
TVÕI
|
LIIKUMISÕPETUS
|
Kadi Tammoja
|
TVÕI
|
|
|
|
*HUVIRING
|
Merike Karton
|
TAUL
|
|
AJALUGU
|
Ele-Riin Vend
|
T121
|
ABIÕPETAJA
|
Marge Kruusimäg
|
|
INGLISE KEEL
|
Karin Kuusik
|
T319
|
INGLISE KEEL
|
Epp Kruuse
|
T318
|
|
LIIKUMISÕPETUS
|
Merle Tammre
|
TVÕI
|
LIIKUMISÕPETUS
|
Kadi Tammoja
|
TVÕI
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|